Servis a reklamace

I přes důkladnou kontrolu finálních výrobků může dojít, například i vlivem nešetrného zacházení přepravců, k poškození tiskové kazety.
Xerox však velmi dbá na vysokou kvalitu produktů a spokojenost zákazníků, proto poskytuje DOŽIVOTNÍ ZÁRUKU na veškeré tonerové i inkoustové tiskové kazety Xerox/Allprint - tj. dokud kazeta není prázdná, záruka trvá!

1. Nefunkčnost toneru

V případě nefunkčnosti Xerox/Allprint kompatibilního toneru nebo inkoustu, prosím, využijte jednu z následujících možností:

  • napište na email: reklamace@servisalk.cz - doplňte jméno, kontakt, adresu, typ tiskárny, OEM kód, popis závady, umístění tiskárny a adresu pro zaslání nového toneru
  • volejte naší hotline: +420 724 133 059
  • vyplňte přiložený reklamační protokol (ke stažení ZDE) a zašlete spolu s reklamovaným tonerem na adresu:
    ALT X Distribution, a.s., Dostojevského 3351/ 1, 702 00 Ostrava.

POZOR! Rozšířené podmínky pro přijetí reklamace Xerox kompatibilního toneru nebo inkoustu:

  • Při reklamaci nekvalitního nebo defektního tisku je nutné předložit společně s reklamovanou kazetou i vzorek tisku, na kterém je reklamovaná vada patrná. Bez tohoto výtisku nelze přijmout reklamaci.
  • Na mechanicky poškozené tiskové kazety, jejichž reklamace nebude uplatněna nejpozději do 2 pracovních dnů od jejich nákupu, nebude později brán zřetel. V zájmu každého uživatele doporučujeme kontrolu balení již při nákupu a přebírání zboží např. od přepravní společnosti. V případě jakéhokoliv poškození transportního obalu doporučujeme tuto skutečnost zaznamenat do protokolu již při převzetí zboží, popřípadě zboží odmítnout z důvodu jeho zjevného poškození.
  • Reklamace, u které zákazník není schopen prokázat nákup tohoto zboží (paragon, faktura, prodejka, dodací list, pokladní doklad), nelze kladně vyřídit.

2. Závada na tiskárně

V případě, že Xerox/Allprint kompatibilní toner nebo inkoust způsobí zákazníkovi poškození tiskárny, volejte, prosím naší hotline: +420 733 644 326 nebo nás kontaktujte emailem servis@altx.cz. Následně bude dohodnuto řešení závady resp. termín návštěvy technika u zákazníka.

Upozornění:

Servis tiskárny hradíme pouze v případě, že bude předem objednán servisním střediskem naší společnosti ALT X DISTRIBUTION a.s.

 

Ke stažení